JavaScript is disabled in your web browser or browser is too old to support JavaScript. Today almost all web pages contain JavaScript, a scripting programming language that runs on visitor's web browser. It makes web pages functional for specific purposes and if disabled for some reason, the content or the functionality of the web page can be limited or unavailable.

Gets kundeservice fikk pris for TV-hjelp

Best i test i kåringen av Norges beste kundeservice for TV-distributører. Tussa kraft best på energi-kundeservice. Men på bredbånd og mobil er Ice.net best i 2017.
BEST I TEST: Get er kåret til beste på kundeservice blant TV-distributører.

BEST I TEST: Get er kåret til beste på kundeservice blant TV-distributører.

skjermdump

leif.kirknes@lomedia.no

Gets kundeservice fikk pris for TV-hjelpm skriver Get i en pressemelding.

«Siden man aldri vet når man blir målt, eller hvilke samtaler man blir målt på, kreves et jevnt høyt nivå på alle samtaler for å vinne denne prisen,» skriver de videre.

«Kundene kom frem til imøtekommende kundebehandlere som var spesielt gode til å stille spørsmål, lytte, vise gode produktkunnskaper og gi gode løsninger,» ifølge juryen.

– Vi er stolte over å bli kåret til å ha Norges beste kundeservicen, og vi vil fortsette å jobbe hardt hver dag for å gi kundene våre markedets beste service også fremover, skriver Get i pressemeldingen.

Det var totalt seks TV-distributører med på kåringen.

Hos Seeyou.no, som står bak kåringen, går det også frem at Tussa kraft er landets beste på kundeservice blant energiselskaper, blant de 13 selskapene som er vurdert.

Innen både mobil vant Ice.net, og de vant også innen bredbånd – og da med særdeles høy margin. Her var Get en del lenger ned på lista.

Dette er en sak fra

Vi skriver om ansatte innen elektro, energi, telekom og IT.

Les mer fra oss

Annonse

Flere saker

Annonse