Gets kundeservice fikk pris for TV-hjelp
Best i test i kåringen av Norges beste kundeservice for TV-distributører. Tussa kraft best på energi-kundeservice. Men på bredbånd og mobil er Ice.net best i 2017.
BEST I TEST: Get er kåret til beste på kundeservice blant TV-distributører.
skjermdump
leif.kirknes@lomedia.no
Gets kundeservice fikk pris for TV-hjelpm skriver Get i en pressemelding.
«Siden man aldri vet når man blir målt, eller hvilke samtaler man blir målt på, kreves et jevnt høyt nivå på alle samtaler for å vinne denne prisen,» skriver de videre.
«Kundene kom frem til imøtekommende kundebehandlere som var spesielt gode til å stille spørsmål, lytte, vise gode produktkunnskaper og gi gode løsninger,» ifølge juryen.
– Vi er stolte over å bli kåret til å ha Norges beste kundeservicen, og vi vil fortsette å jobbe hardt hver dag for å gi kundene våre markedets beste service også fremover, skriver Get i pressemeldingen.
Det var totalt seks TV-distributører med på kåringen.
Hos Seeyou.no, som står bak kåringen, går det også frem at Tussa kraft er landets beste på kundeservice blant energiselskaper, blant de 13 selskapene som er vurdert.
Innen både mobil vant Ice.net, og de vant også innen bredbånd – og da med særdeles høy margin. Her var Get en del lenger ned på lista.