Årets servicebedrift
Meny er kåret til ”Årets servicebedrift”. Prisen ble delt ut under dagens HSH-konferanse.
Prisen deles ut til en virksomhet innen handel og tjenester som har utmerket seg med god Human Relations-politikk, god virksomhetsstyring, samfunnsansvar og innovasjon. Juryen har i år bestått av Nils Sund fra Skeidar, Per Gunnar Rasmussen fra Varehandelens Høyskole, Lena S. Falck fra Finansavisen, Guri Ivarson fra Nordea, Vibeke Madsen fra HSH og fjorårets vinner, Nordis Vik Olausson fra Vinmonopolet.
Meny har satset på å bli en kunnskapsbedrift innenfor mat, og juryen har merket seg at konsernet i den senere tid har mottatt flere fagpriser. Det har også blitt satset spesielt på kvalitet og utvikling av de ansatte. Meny kan vise til gode resultater, ser ut til å ha god virksomhetsstyring og blir sett på som en innovatør i sin bransje.