JavaScript is disabled in your web browser or browser is too old to support JavaScript. Today almost all web pages contain JavaScript, a scripting programming language that runs on visitor's web browser. It makes web pages functional for specific purposes and if disabled for some reason, the content or the functionality of the web page can be limited or unavailable.

El-sparkesyklar skaper trøbbel for reinhaldsarbeidarar i København

Kommunen endrar no regelverket for utleige av elektriske sparkesyklar, for å gjenvinne kontrollen i den danske hovudstaden.

Thomas Sjørup / Ritzau Scanpix / NTB Scanpix

tormod@lomedia.no

El-sparkesyklane gjer arbeidskvardagen vanskelegare for driftsarbeidarane i København, skriv Fagbladet 3F. Mange parkerer nemleg sparkesyklane midt i vegen.

– El-sparkesyklane står ofte i vegen på fortaua og er vanskelege å komme forbi, seier einskapssjef Mikkel Halbye Mindegaard i teknikk- og miljøforvaltinga i kommunen til avisa.

Reinhaldsarbeidarane bruker dermed ekstra tid på å gå ut av feiemaskinene for å fjerne sparkesyklar som står i vegen.

p

Politikarane har no vedtatt eit nytt regelverk for el-sparkesyklar, skriv Fagbladet 3F. Der stiller dei krav om at selskapa berre kan leige ut og ta imot sparkesyklane på stadar godkjent av kommunen.

I tillegg set reglane eit tak på kor mange syklar som er tillatne. Talet er maksimalt 200 sparkesyklar i indre del av sentrum, medan det kan vere opptil 3000 sparkesyklar i heile byen.

Det danske samferdselsdepartementet er i gang med å vurdere eit tillegg i lova som gir kommunen moglegheit til å handheve reglane.

Det er ikkje berre i Oslo at el-sparkesyklar til utleige har blitt enormt populært. I mange storbyar verda rundt ser du no folk suse forbi kor enn du går.

Konseptet har fått kritikk for at dei fører til farlege trafikksituasjonar, at folk bruker dei i berusa tilstand og ikkje er så miljøvennlege som ein skulle tru sidan dei fort blir øydelagde.

Annonse
Annonse