JavaScript is disabled in your web browser or browser is too old to support JavaScript. Today almost all web pages contain JavaScript, a scripting programming language that runs on visitor's web browser. It makes web pages functional for specific purposes and if disabled for some reason, the content or the functionality of the web page can be limited or unavailable.
...OG SÅ VAR DET FIRE: Etter togulykken i fjor høst har det kun vært fire lokomotiv på Nordlandsbanen. Stort sett har minst ett av disse stått på verksted til reperasjon eller vedlikehold.

...OG SÅ VAR DET FIRE: Etter togulykken i fjor høst har det kun vært fire lokomotiv på Nordlandsbanen. Stort sett har minst ett av disse stått på verksted til reperasjon eller vedlikehold.

Morten Hansen

...OG SÅ VAR DET FIRE: Etter togulykken i fjor høst har det kun vært fire lokomotiv på Nordlandsbanen. Stort sett har minst ett av disse stått på verksted til reperasjon eller vedlikehold.

...OG SÅ VAR DET FIRE: Etter togulykken i fjor høst har det kun vært fire lokomotiv på Nordlandsbanen. Stort sett har minst ett av disse stått på verksted til reperasjon eller vedlikehold.

Morten Hansen

Her er grunnen til at Norske tog ikke får tak i flere lokomotiv

Norske jøder føler seg ikke trygge i helsevesenet.

Norske jøder føler seg ikke trygge i helsevesenet.

Gorm Kallestad / NTB

Norske jøder føler seg ikke trygge i helsevesenet.

Norske jøder føler seg ikke trygge i helsevesenet.

Gorm Kallestad / NTB

Jødiske sykepleiere i Norge skjuler hvem de er

LØFTE: – For LO har det alltid vært et mål å løfte fra bunnen slik at oppgjørene får en god sosial profil. Slik blir det i år også, sier Pål Skarsbak.

LØFTE: – For LO har det alltid vært et mål å løfte fra bunnen slik at oppgjørene får en god sosial profil. Slik blir det i år også, sier Pål Skarsbak.

Martin Guttormsen Slørdal

LØFTE: – For LO har det alltid vært et mål å løfte fra bunnen slik at oppgjørene får en god sosial profil. Slik blir det i år også, sier Pål Skarsbak.

LØFTE: – For LO har det alltid vært et mål å løfte fra bunnen slik at oppgjørene får en god sosial profil. Slik blir det i år også, sier Pål Skarsbak.

Martin Guttormsen Slørdal

Alt du må vite om kommuneoppgjøret

Lite igjen å forhandle om i lønnsoppgjøret

Christopher McCabe mener Norge bør få kontroll på hvor mange håndverkere vi har til å håndtere kriser, og hvor lang tid vi bruker på byggeprosjekter. Her foran regjeringskvartalet, der byggingen startet i januar 2021.

Christopher McCabe mener Norge bør få kontroll på hvor mange håndverkere vi har til å håndtere kriser, og hvor lang tid vi bruker på byggeprosjekter. Her foran regjeringskvartalet, der byggingen startet i januar 2021.

Leif Martin Kirknes

Christopher McCabe mener Norge bør få kontroll på hvor mange håndverkere vi har til å håndtere kriser, og hvor lang tid vi bruker på byggeprosjekter. Her foran regjeringskvartalet, der byggingen startet i januar 2021.

Christopher McCabe mener Norge bør få kontroll på hvor mange håndverkere vi har til å håndtere kriser, og hvor lang tid vi bruker på byggeprosjekter. Her foran regjeringskvartalet, der byggingen startet i januar 2021.

Leif Martin Kirknes

Beredskap

Har Norge nok håndverkere i tilfelle krig og krise?

MADE IN AMERICA: Det er fortsatt bilproduksjon i USA, som her på den gamle Chrysler-fabrikken i Detroit, som nå heter Stellantis etter internasjonale oppkjøp. Men bransjen har vært ustabil i mange år. 

MADE IN AMERICA: Det er fortsatt bilproduksjon i USA, som her på den gamle Chrysler-fabrikken i Detroit, som nå heter Stellantis etter internasjonale oppkjøp. Men bransjen har vært ustabil i mange år. 

Erlend Angelo

MADE IN AMERICA: Det er fortsatt bilproduksjon i USA, som her på den gamle Chrysler-fabrikken i Detroit, som nå heter Stellantis etter internasjonale oppkjøp. Men bransjen har vært ustabil i mange år. 

MADE IN AMERICA: Det er fortsatt bilproduksjon i USA, som her på den gamle Chrysler-fabrikken i Detroit, som nå heter Stellantis etter internasjonale oppkjøp. Men bransjen har vært ustabil i mange år. 

Erlend Angelo

Handelskrig

USAs bilarbeiderforbund ønsker Trumps nye toll velkommen

Faner fra flere forbund. i alt 20 stykker, ble fremvist under fanemarkeringen utenfor det nye Livsvitenskapsbygget på Blindern.

Faner fra flere forbund. i alt 20 stykker, ble fremvist under fanemarkeringen utenfor det nye Livsvitenskapsbygget på Blindern.

Leif Martin Kirknes

Faner fra flere forbund. i alt 20 stykker, ble fremvist under fanemarkeringen utenfor det nye Livsvitenskapsbygget på Blindern.

Faner fra flere forbund. i alt 20 stykker, ble fremvist under fanemarkeringen utenfor det nye Livsvitenskapsbygget på Blindern.

Leif Martin Kirknes

LO-forbund varsler søksmål:

Firma anklages for ulovlig innleie

– Helt siden begynnelsen har jeg oppfordret våre medlemmer til å registrere all overtiden de jobber, sier klubbleder Andreas Julseth.

– Helt siden begynnelsen har jeg oppfordret våre medlemmer til å registrere all overtiden de jobber, sier klubbleder Andreas Julseth.

Jan Inge Haga/ arkivfoto

– Helt siden begynnelsen har jeg oppfordret våre medlemmer til å registrere all overtiden de jobber, sier klubbleder Andreas Julseth.

– Helt siden begynnelsen har jeg oppfordret våre medlemmer til å registrere all overtiden de jobber, sier klubbleder Andreas Julseth.

Jan Inge Haga/ arkivfoto

Jobbet over 200 timer overtid i året uten ekstra betalt

Kjøper du en Tesla nå, viser du, direkte eller indirekte, støtte til det Elon Musk driver med. 

Kjøper du en Tesla nå, viser du, direkte eller indirekte, støtte til det Elon Musk driver med. 

Fredrik Hagen / NTB

Kronikk

Kjøper du en Tesla nå, viser du, direkte eller indirekte, støtte til det Elon Musk driver med. 

Kjøper du en Tesla nå, viser du, direkte eller indirekte, støtte til det Elon Musk driver med. 

Fredrik Hagen / NTB

Kronikk

Kronikk

Jeg elsker Teslaen min. Og jeg hater den