JavaScript is disabled in your web browser or browser is too old to support JavaScript. Today almost all web pages contain JavaScript, a scripting programming language that runs on visitor's web browser. It makes web pages functional for specific purposes and if disabled for some reason, the content or the functionality of the web page can be limited or unavailable.
SIKKERHET: Bussjåfør Rangvald Berge har fått en sikrere arbeidsplass på Vestlandet. Regjeringen vurderer strengere krav.

SIKKERHET: Bussjåfør Rangvald Berge har fått en sikrere arbeidsplass på Vestlandet. Regjeringen vurderer strengere krav.

Roy Ervin Solstad

SIKKERHET: Bussjåfør Rangvald Berge har fått en sikrere arbeidsplass på Vestlandet. Regjeringen vurderer strengere krav.

SIKKERHET: Bussjåfør Rangvald Berge har fått en sikrere arbeidsplass på Vestlandet. Regjeringen vurderer strengere krav.

Roy Ervin Solstad

Ragnvald har endelig fått sikrere buss

Det vil ta minst ett år før alle de nye togene er i drift igjen.

Det vil ta minst ett år før alle de nye togene er i drift igjen.

Ole Berg-Rusten / NTB

Det vil ta minst ett år før alle de nye togene er i drift igjen.

Det vil ta minst ett år før alle de nye togene er i drift igjen.

Ole Berg-Rusten / NTB

Alle de nye flytogene må repareres

En mager trøst er at det andre land har det verre enn Norge på togfronten.

En mager trøst er at det andre land har det verre enn Norge på togfronten.

Annika Byrde / NTB

En mager trøst er at det andre land har det verre enn Norge på togfronten.

En mager trøst er at det andre land har det verre enn Norge på togfronten.

Annika Byrde / NTB

Historisk svake tog-tall

Kent Weberg (t.v) og Morten Hagen har i lang tid etterlyst tiltak for å gjøre bussterminalen sikrere.

Kent Weberg (t.v) og Morten Hagen har i lang tid etterlyst tiltak for å gjøre bussterminalen sikrere.

Morten Hansen

Kent Weberg (t.v) og Morten Hagen har i lang tid etterlyst tiltak for å gjøre bussterminalen sikrere.

Kent Weberg (t.v) og Morten Hagen har i lang tid etterlyst tiltak for å gjøre bussterminalen sikrere.

Morten Hansen

Verneombud skuffet over Arbeidstilsynet

Morten Hagen (t.h.) og  Kent Weberg, henholdsvis verneombud i Vy Buss og Nobina har i lang tid etterlyst tiltak for å gjøre bussterminalen på Skedsmokorset sikrere.

Morten Hagen (t.h.) og  Kent Weberg, henholdsvis verneombud i Vy Buss og Nobina har i lang tid etterlyst tiltak for å gjøre bussterminalen på Skedsmokorset sikrere.

Morten Hansen

Morten Hagen (t.h.) og  Kent Weberg, henholdsvis verneombud i Vy Buss og Nobina har i lang tid etterlyst tiltak for å gjøre bussterminalen på Skedsmokorset sikrere.

Morten Hagen (t.h.) og  Kent Weberg, henholdsvis verneombud i Vy Buss og Nobina har i lang tid etterlyst tiltak for å gjøre bussterminalen på Skedsmokorset sikrere.

Morten Hansen

Stengte bussterminal etter dødsfall

Morten Knudsen, konduktør i Go-Ahead, sier de foreløpig vet lite om omfanget av raset.  – Vi har satt inn budd for tog forbi rasstedet og prøver å oprettholde normal trafikk så lenge det lar seg gjøre, sier Knudsen (Arkivfoto)

Morten Knudsen, konduktør i Go-Ahead, sier de foreløpig vet lite om omfanget av raset. – Vi har satt inn budd for tog forbi rasstedet og prøver å oprettholde normal trafikk så lenge det lar seg gjøre, sier Knudsen (Arkivfoto)

Morten Hansen

Morten Knudsen, konduktør i Go-Ahead, sier de foreløpig vet lite om omfanget av raset.  – Vi har satt inn budd for tog forbi rasstedet og prøver å oprettholde normal trafikk så lenge det lar seg gjøre, sier Knudsen (Arkivfoto)

Morten Knudsen, konduktør i Go-Ahead, sier de foreløpig vet lite om omfanget av raset. – Vi har satt inn budd for tog forbi rasstedet og prøver å oprettholde normal trafikk så lenge det lar seg gjøre, sier Knudsen (Arkivfoto)

Morten Hansen

Ny togstrekning stengt grunnet ras

Snart øker pensjonsalderen. Det betyr at de fleste jobbe må jobbe lengre enn før.

Snart øker pensjonsalderen. Det betyr at de fleste jobbe må jobbe lengre enn før.

Jonas Sandboe

Snart øker pensjonsalderen. Det betyr at de fleste jobbe må jobbe lengre enn før.

Snart øker pensjonsalderen. Det betyr at de fleste jobbe må jobbe lengre enn før.

Jonas Sandboe

Så lenge må du jobbe for å gå av med pensjon

Mantena er et nordisk industrikonsern med erfaring fra norsk jernbaneindustri.

Mantena er et nordisk industrikonsern med erfaring fra norsk jernbaneindustri.

Emmie Olivia Kristiansen

Mantena er et nordisk industrikonsern med erfaring fra norsk jernbaneindustri.

Mantena er et nordisk industrikonsern med erfaring fra norsk jernbaneindustri.

Emmie Olivia Kristiansen

Mantena har inngått milliardavtale med Norske tog

LITT BEDRE STEMNING: Togpassasjerene er litt mer fornøyde. (Illistrasjonsfoto)

LITT BEDRE STEMNING: Togpassasjerene er litt mer fornøyde. (Illistrasjonsfoto)

Ole Palmstrøm

LITT BEDRE STEMNING: Togpassasjerene er litt mer fornøyde. (Illistrasjonsfoto)

LITT BEDRE STEMNING: Togpassasjerene er litt mer fornøyde. (Illistrasjonsfoto)

Ole Palmstrøm

Punktligheten på jernbanen blir bedre

Ole Palmstrøm

Ole Palmstrøm

Ferieavvikling fører til kutt i togtilbudet

Da det ble handlet inn tog for mange milliarder, tok man ikke hensyn til beredskap.

Da det ble handlet inn tog for mange milliarder, tok man ikke hensyn til beredskap.

Illustrasjon: Stadler / NTB

Da det ble handlet inn tog for mange milliarder, tok man ikke hensyn til beredskap.

Da det ble handlet inn tog for mange milliarder, tok man ikke hensyn til beredskap.

Illustrasjon: Stadler / NTB

Kjøpte nye tog for milliarder – tok ikke hensyn til beredskap