JavaScript is disabled in your web browser or browser is too old to support JavaScript. Today almost all web pages contain JavaScript, a scripting programming language that runs on visitor's web browser. It makes web pages functional for specific purposes and if disabled for some reason, the content or the functionality of the web page can be limited or unavailable.

Magasinet for fagorganiserte

Frode Alfheim fra Styrke og Kine Asper Vistnes fra Fellesforbundet vil begge bli LO-leder.

Frode Alfheim fra Styrke og Kine Asper Vistnes fra Fellesforbundet vil begge bli LO-leder.

Håvard Sæbø / Jan-Erik Østlie

Frode Alfheim fra Styrke og Kine Asper Vistnes fra Fellesforbundet vil begge bli LO-leder.

Frode Alfheim fra Styrke og Kine Asper Vistnes fra Fellesforbundet vil begge bli LO-leder.

Håvard Sæbø / Jan-Erik Østlie

Historisk strid om LO-lederen

Kine Asper Vistnes

Kine Asper Vistnes

Haavard Saeboe

Kine Asper Vistnes

Kine Asper Vistnes

Haavard Saeboe

Vistnes snur: Vil bli LO-leder

Håvard Sæbø

Håvard Sæbø

Fellesforbundet har full tillit til Eggum

KJEMPESMELL: Slik så lastebilen til Kjell Iver Aure ut etter dødsulykken i 2022.

KJEMPESMELL: Slik så lastebilen til Kjell Iver Aure ut etter dødsulykken i 2022.

Håvard Sæbø

KJEMPESMELL: Slik så lastebilen til Kjell Iver Aure ut etter dødsulykken i 2022.

KJEMPESMELL: Slik så lastebilen til Kjell Iver Aure ut etter dødsulykken i 2022.

Håvard Sæbø

– Ingen kunne overlevd det der

FREMTIDEN: VG2-elevene Sofie Niemi (fra venstre), Emma Nordahl og Hedvig Hagerup dro hele veien fra Skien med lærer Silje Sørensen for å delta på Damenes aften.

FREMTIDEN: VG2-elevene Sofie Niemi (fra venstre), Emma Nordahl og Hedvig Hagerup dro hele veien fra Skien med lærer Silje Sørensen for å delta på Damenes aften.

Erlend Tro Klette

FREMTIDEN: VG2-elevene Sofie Niemi (fra venstre), Emma Nordahl og Hedvig Hagerup dro hele veien fra Skien med lærer Silje Sørensen for å delta på Damenes aften.

FREMTIDEN: VG2-elevene Sofie Niemi (fra venstre), Emma Nordahl og Hedvig Hagerup dro hele veien fra Skien med lærer Silje Sørensen for å delta på Damenes aften.

Erlend Tro Klette

Flere jenter blir rørleggere: – Det blir kamp om dem

Tonje Brenna «dekker seg» bak det faktum at det går godt i norsk økonomi. 

Tonje Brenna «dekker seg» bak det faktum at det går godt i norsk økonomi. 

Sissel M. Rasmussen

Kommentar

Tonje Brenna «dekker seg» bak det faktum at det går godt i norsk økonomi. 

Tonje Brenna «dekker seg» bak det faktum at det går godt i norsk økonomi. 

Sissel M. Rasmussen

Kommentar

Kommentar

Et svik mot bygg og anlegg av Tonje Brenna

Noen vet ikke engang om de har jobb til folk de neste tre månedene. 

Noen vet ikke engang om de har jobb til folk de neste tre månedene. 

Håvard Sæbø

Debatt

Noen vet ikke engang om de har jobb til folk de neste tre månedene. 

Noen vet ikke engang om de har jobb til folk de neste tre månedene. 

Håvard Sæbø

Debatt

Debatt

Noen vet ikke engang om de har jobb til folk de neste tre månedene

Næringsminister Cecilie Myrseth (Ap).

Næringsminister Cecilie Myrseth (Ap).

Jan-Erik Østlie

Næringsminister Cecilie Myrseth (Ap).

Næringsminister Cecilie Myrseth (Ap).

Jan-Erik Østlie

USA innfører toll

USAs toll mot Norge er høyere enn antatt

Slik skal de redde liv i lufta

FARLIG ARBEIDSPLASS: Mellom 2013 og 2022 ble 963 bussjåfører drept eller alvorlig skadet i frontkollisjoner. Tallene kunne vært langt lavere om bussene hadde vært sikrere, viser en rapport fra Transportøkonomisk Institutt.

FARLIG ARBEIDSPLASS: Mellom 2013 og 2022 ble 963 bussjåfører drept eller alvorlig skadet i frontkollisjoner. Tallene kunne vært langt lavere om bussene hadde vært sikrere, viser en rapport fra Transportøkonomisk Institutt.

Bjørn A. Grimstad

FARLIG ARBEIDSPLASS: Mellom 2013 og 2022 ble 963 bussjåfører drept eller alvorlig skadet i frontkollisjoner. Tallene kunne vært langt lavere om bussene hadde vært sikrere, viser en rapport fra Transportøkonomisk Institutt.

FARLIG ARBEIDSPLASS: Mellom 2013 og 2022 ble 963 bussjåfører drept eller alvorlig skadet i frontkollisjoner. Tallene kunne vært langt lavere om bussene hadde vært sikrere, viser en rapport fra Transportøkonomisk Institutt.

Bjørn A. Grimstad

Buss

Ulønnsomt å gjøre bussene sikrere, viser rapport

Blir produktene for dyre, er kundenes vei til konkurrentene kort, sier klubbleder Bård Steen ved Frekhaug Stål.

Blir produktene for dyre, er kundenes vei til konkurrentene kort, sier klubbleder Bård Steen ved Frekhaug Stål.

Håvard Sæbø

Blir produktene for dyre, er kundenes vei til konkurrentene kort, sier klubbleder Bård Steen ved Frekhaug Stål.

Blir produktene for dyre, er kundenes vei til konkurrentene kort, sier klubbleder Bård Steen ved Frekhaug Stål.

Håvard Sæbø

Høye strømpriser truer jobben til Bård: – Gi oss tilbake vårt største fortrinn