JavaScript is disabled in your web browser or browser is too old to support JavaScript. Today almost all web pages contain JavaScript, a scripting programming language that runs on visitor's web browser. It makes web pages functional for specific purposes and if disabled for some reason, the content or the functionality of the web page can be limited or unavailable.
OnRail er blant selskapene som nå kan vente seg økonomisk hjelp.

OnRail er blant selskapene som nå kan vente seg økonomisk hjelp.

Morten Hansen

OnRail er blant selskapene som nå kan vente seg økonomisk hjelp.

OnRail er blant selskapene som nå kan vente seg økonomisk hjelp.

Morten Hansen

Godsselskapene blir bønnhørt

Et tog av type 69 (til høyre) på Oslo S i fjor. Disse skal tas ut av trafikk, men erstatterne kan nå bli ytterligere forsinket. 

Et tog av type 69 (til høyre) på Oslo S i fjor. Disse skal tas ut av trafikk, men erstatterne kan nå bli ytterligere forsinket. 

Beate Oma Dahle

Et tog av type 69 (til høyre) på Oslo S i fjor. Disse skal tas ut av trafikk, men erstatterne kan nå bli ytterligere forsinket. 

Et tog av type 69 (til høyre) på Oslo S i fjor. Disse skal tas ut av trafikk, men erstatterne kan nå bli ytterligere forsinket. 

Beate Oma Dahle

– Togene vi kjører i dag, har for lengst passert sin levetid

GREASE: Smøring av hjulene står på vedlikeholdsplanen til Svein Lien. Trykkluft og smørefett var heldigvis på plass da verkstedet åpnet.

GREASE: Smøring av hjulene står på vedlikeholdsplanen til Svein Lien. Trykkluft og smørefett var heldigvis på plass da verkstedet åpnet.

Morten Hansen

GREASE: Smøring av hjulene står på vedlikeholdsplanen til Svein Lien. Trykkluft og smørefett var heldigvis på plass da verkstedet åpnet.

GREASE: Smøring av hjulene står på vedlikeholdsplanen til Svein Lien. Trykkluft og smørefett var heldigvis på plass da verkstedet åpnet.

Morten Hansen

Bygger nytt togverksted i Bodø

Tormod Ytrehus

Tormod Ytrehus

Ny jernbanedirektør er på plass

Å lytte til jernbanens egne kan være en god start

Å lytte til jernbanens egne kan være en god start

Morten Hansen

Debatt

Å lytte til jernbanens egne kan være en god start

Å lytte til jernbanens egne kan være en god start

Morten Hansen

Debatt

Debatt

En jernbane med høy kvalitet er mulig

Togene i Norge har samlet vært forsinket i mer enn 18.000 timer hittil i år. Her fra Oslo S.

Togene i Norge har samlet vært forsinket i mer enn 18.000 timer hittil i år. Her fra Oslo S.

Leif Martin Kirknes

Togene i Norge har samlet vært forsinket i mer enn 18.000 timer hittil i år. Her fra Oslo S.

Togene i Norge har samlet vært forsinket i mer enn 18.000 timer hittil i år. Her fra Oslo S.

Leif Martin Kirknes

Over 18.000 timer med togforsinkelser så langt i år

Torbjørn Støre håper Mantena unngår å iverksette permitteringsvarslene som er sendt ut.

Torbjørn Støre håper Mantena unngår å iverksette permitteringsvarslene som er sendt ut.

Morten Hansen

Torbjørn Støre håper Mantena unngår å iverksette permitteringsvarslene som er sendt ut.

Torbjørn Støre håper Mantena unngår å iverksette permitteringsvarslene som er sendt ut.

Morten Hansen

Ras kan føre til permitteringer: – Rart vi ikke får erstatning 

Spekter-sjef Anne-Kari Bratten har klar beskjed til politikerne.

Spekter-sjef Anne-Kari Bratten har klar beskjed til politikerne.

Ole Palmstrøm

Kommentar

Spekter-sjef Anne-Kari Bratten har klar beskjed til politikerne.

Spekter-sjef Anne-Kari Bratten har klar beskjed til politikerne.

Ole Palmstrøm

Kommentar

Kommentar

Staten må bli en mer profesjonell eier

SIKKERHET: Bussjåfør Rangvald Berge har fått en sikrere arbeidsplass på Vestlandet. Regjeringen vurderer strengere krav.

SIKKERHET: Bussjåfør Rangvald Berge har fått en sikrere arbeidsplass på Vestlandet. Regjeringen vurderer strengere krav.

Roy Ervin Solstad

SIKKERHET: Bussjåfør Rangvald Berge har fått en sikrere arbeidsplass på Vestlandet. Regjeringen vurderer strengere krav.

SIKKERHET: Bussjåfør Rangvald Berge har fått en sikrere arbeidsplass på Vestlandet. Regjeringen vurderer strengere krav.

Roy Ervin Solstad

Ragnvald har endelig fått sikrere buss

Det vil ta minst ett år før alle de nye togene er i drift igjen.

Det vil ta minst ett år før alle de nye togene er i drift igjen.

Ole Berg-Rusten / NTB

Det vil ta minst ett år før alle de nye togene er i drift igjen.

Det vil ta minst ett år før alle de nye togene er i drift igjen.

Ole Berg-Rusten / NTB

Alle de nye flytogene må repareres

En av testene CargoNet utfører på lokomotivene før avgang gir skader på jernbanen. Nå vil Bane Nor ha erstatning.

En av testene CargoNet utfører på lokomotivene før avgang gir skader på jernbanen. Nå vil Bane Nor ha erstatning.

Øyvind Dølplads

En av testene CargoNet utfører på lokomotivene før avgang gir skader på jernbanen. Nå vil Bane Nor ha erstatning.

En av testene CargoNet utfører på lokomotivene før avgang gir skader på jernbanen. Nå vil Bane Nor ha erstatning.

Øyvind Dølplads

Bane Nor krever erstatning fra CargoNet