JavaScript is disabled in your web browser or browser is too old to support JavaScript. Today almost all web pages contain JavaScript, a scripting programming language that runs on visitor's web browser. It makes web pages functional for specific purposes and if disabled for some reason, the content or the functionality of the web page can be limited or unavailable.
Bruddet ved Otta kostet godsselskapet CargoNet 40 millioner kroner. 

Bruddet ved Otta kostet godsselskapet CargoNet 40 millioner kroner. 

Gorm Kallestad / NTB

Bruddet ved Otta kostet godsselskapet CargoNet 40 millioner kroner. 

Bruddet ved Otta kostet godsselskapet CargoNet 40 millioner kroner. 

Gorm Kallestad / NTB

Godsselskapene har tapt millioner

Finansminister Jens Stoltenberg (Ap) vil at Norge fortsatt skal være verdens beste land å bo i. Det krever noen prioriteringer framover, varsler han.

Finansminister Jens Stoltenberg (Ap) vil at Norge fortsatt skal være verdens beste land å bo i. Det krever noen prioriteringer framover, varsler han.

Ole Palmstrøm

Finansminister Jens Stoltenberg (Ap) vil at Norge fortsatt skal være verdens beste land å bo i. Det krever noen prioriteringer framover, varsler han.

Finansminister Jens Stoltenberg (Ap) vil at Norge fortsatt skal være verdens beste land å bo i. Det krever noen prioriteringer framover, varsler han.

Ole Palmstrøm

Stoltenberg lover flere offentlige ansatte

Morten Hansen

Morten Hansen

Frykter ny oppsplitting av jernbanen

Å lytte til jernbanens egne kan være en god start

Å lytte til jernbanens egne kan være en god start

Morten Hansen

Debatt

Å lytte til jernbanens egne kan være en god start

Å lytte til jernbanens egne kan være en god start

Morten Hansen

Debatt

Debatt

En jernbane med høy kvalitet er mulig

GODT KURS: Fint å gå på kurs med bare ungdommer, mener Elias Morken (f.v.), konduktør SJ Norge, Mari Vorkinn, konduktør SJ Norge, Malin Thomassen, konduktør SJ Norge, Sarah Hadland Andersen, konduktør Go-Ahead og Philip Barghan, verkstedarbeider Go-Ahead.

GODT KURS: Fint å gå på kurs med bare ungdommer, mener Elias Morken (f.v.), konduktør SJ Norge, Mari Vorkinn, konduktør SJ Norge, Malin Thomassen, konduktør SJ Norge, Sarah Hadland Andersen, konduktør Go-Ahead og Philip Barghan, verkstedarbeider Go-Ahead.

Morten Hansen

GODT KURS: Fint å gå på kurs med bare ungdommer, mener Elias Morken (f.v.), konduktør SJ Norge, Mari Vorkinn, konduktør SJ Norge, Malin Thomassen, konduktør SJ Norge, Sarah Hadland Andersen, konduktør Go-Ahead og Philip Barghan, verkstedarbeider Go-Ahead.

GODT KURS: Fint å gå på kurs med bare ungdommer, mener Elias Morken (f.v.), konduktør SJ Norge, Mari Vorkinn, konduktør SJ Norge, Malin Thomassen, konduktør SJ Norge, Sarah Hadland Andersen, konduktør Go-Ahead og Philip Barghan, verkstedarbeider Go-Ahead.

Morten Hansen

Lettere å snakke med noen på samme alder

VERVEGENERAL: Grete Sparby, organisasjonsrådgiver ved forbundskonteret, sparket nylig i gang en ny vervekampanje. Målet er å bli 7600 aktive medlemmer.

VERVEGENERAL: Grete Sparby, organisasjonsrådgiver ved forbundskonteret, sparket nylig i gang en ny vervekampanje. Målet er å bli 7600 aktive medlemmer.

Morten Hansen

VERVEGENERAL: Grete Sparby, organisasjonsrådgiver ved forbundskonteret, sparket nylig i gang en ny vervekampanje. Målet er å bli 7600 aktive medlemmer.

VERVEGENERAL: Grete Sparby, organisasjonsrådgiver ved forbundskonteret, sparket nylig i gang en ny vervekampanje. Målet er å bli 7600 aktive medlemmer.

Morten Hansen

Jernbaneforbundet skal fortsette å vokse

Toginnstillinger og buss for tog har blitt velkjente begreper for norske togpassasjerer. 

Toginnstillinger og buss for tog har blitt velkjente begreper for norske togpassasjerer. 

Anna Granqvist

Toginnstillinger og buss for tog har blitt velkjente begreper for norske togpassasjerer. 

Toginnstillinger og buss for tog har blitt velkjente begreper for norske togpassasjerer. 

Anna Granqvist

Bane Nor skjuler 32.000 innstillinger

Regjeringen vil bruke én milliard mer til neste år på drift og vedlikehold av jernbanen.  (Arkivfoto)

Regjeringen vil bruke én milliard mer til neste år på drift og vedlikehold av jernbanen.  (Arkivfoto)

Morten Hansen

Regjeringen vil bruke én milliard mer til neste år på drift og vedlikehold av jernbanen.  (Arkivfoto)

Regjeringen vil bruke én milliard mer til neste år på drift og vedlikehold av jernbanen.  (Arkivfoto)

Morten Hansen

Så mye skal brukes på jernbanen

Amanda Pedersen Giske / NTB

Amanda Pedersen Giske / NTB

Vy varsler krav mot Bane Nor etter togstans 1. juledag

Frank Sve (Frp) er oppgitt over at det blir færre sitteplasser på de nye lokaltogene som skal kjøre på Østlandet fra sommeren neste år. 

Frank Sve (Frp) er oppgitt over at det blir færre sitteplasser på de nye lokaltogene som skal kjøre på Østlandet fra sommeren neste år. 

Terje Pedersen / NTB

Frank Sve (Frp) er oppgitt over at det blir færre sitteplasser på de nye lokaltogene som skal kjøre på Østlandet fra sommeren neste år. 

Frank Sve (Frp) er oppgitt over at det blir færre sitteplasser på de nye lokaltogene som skal kjøre på Østlandet fra sommeren neste år. 

Terje Pedersen / NTB

Nye lokaltog har færre sitteplasser: – Kortslutning

En mager trøst er at det andre land har det verre enn Norge på togfronten.

En mager trøst er at det andre land har det verre enn Norge på togfronten.

Annika Byrde / NTB

En mager trøst er at det andre land har det verre enn Norge på togfronten.

En mager trøst er at det andre land har det verre enn Norge på togfronten.

Annika Byrde / NTB

Historisk svake tog-tall