JavaScript is disabled in your web browser or browser is too old to support JavaScript. Today almost all web pages contain JavaScript, a scripting programming language that runs on visitor's web browser. It makes web pages functional for specific purposes and if disabled for some reason, the content or the functionality of the web page can be limited or unavailable.
Hvis vi ikke snur nå, vil vi miste både folk og tillit.

Hvis vi ikke snur nå, vil vi miste både folk og tillit.

Brian Cliff Olguin

Debatt

Hvis vi ikke snur nå, vil vi miste både folk og tillit.

Hvis vi ikke snur nå, vil vi miste både folk og tillit.

Brian Cliff Olguin

Debatt

Debatt

Når skiftet blir viktigere enn sjåføren

– Vi arrangerer denne markeringen i solidaritet med palestinerne, sier internasjonal leder i LO, Liv Tørres.

– Vi arrangerer denne markeringen i solidaritet med palestinerne, sier internasjonal leder i LO, Liv Tørres.

Hanna Skotheim

– Vi arrangerer denne markeringen i solidaritet med palestinerne, sier internasjonal leder i LO, Liv Tørres.

– Vi arrangerer denne markeringen i solidaritet med palestinerne, sier internasjonal leder i LO, Liv Tørres.

Hanna Skotheim

Gaza

LO om fredsavtale: – Vi har et bitte lite håp

Regjeringen vil bruke én milliard mer til neste år på drift og vedlikehold av jernbanen.  (Arkivfoto)

Regjeringen vil bruke én milliard mer til neste år på drift og vedlikehold av jernbanen.  (Arkivfoto)

Morten Hansen

Regjeringen vil bruke én milliard mer til neste år på drift og vedlikehold av jernbanen.  (Arkivfoto)

Regjeringen vil bruke én milliard mer til neste år på drift og vedlikehold av jernbanen.  (Arkivfoto)

Morten Hansen

Så mye skal brukes på jernbanen

Togulykken skjedde 22. mars 2024. 

Togulykken skjedde 22. mars 2024. 

Paul S. Amundsen

Togulykken skjedde 22. mars 2024. 

Togulykken skjedde 22. mars 2024. 

Paul S. Amundsen

Togulykken ved Arna stasjon: Hadde nesten ikke bremser

Det vil ta minst ett år før alle de nye togene er i drift igjen.

Det vil ta minst ett år før alle de nye togene er i drift igjen.

Ole Berg-Rusten / NTB

Det vil ta minst ett år før alle de nye togene er i drift igjen.

Det vil ta minst ett år før alle de nye togene er i drift igjen.

Ole Berg-Rusten / NTB

Alle de nye flytogene må repareres

Dronebilde over raset ved Nesvatnet utenfor Levanger. (Arkivfoto)

Dronebilde over raset ved Nesvatnet utenfor Levanger. (Arkivfoto)

Jan Langhaug/NTB

Dronebilde over raset ved Nesvatnet utenfor Levanger. (Arkivfoto)

Dronebilde over raset ved Nesvatnet utenfor Levanger. (Arkivfoto)

Jan Langhaug/NTB

Nordlandsbanen stengt fram til sommeren

Regjeringen vil ha færre innstillinger. Nå bevilger de én milliard mer til vedlikehold.

Regjeringen vil ha færre innstillinger. Nå bevilger de én milliard mer til vedlikehold.

Ole Palmstrøm

Regjeringen vil ha færre innstillinger. Nå bevilger de én milliard mer til vedlikehold.

Regjeringen vil ha færre innstillinger. Nå bevilger de én milliard mer til vedlikehold.

Ole Palmstrøm

Regjeringen foreslår vedlikeholdsmilliard til jernbanen

En mann er antatt omkommet etter leirskredet i Levanger. Bane Nor fikk ingen varslinger fra målingssystemene.

En mann er antatt omkommet etter leirskredet i Levanger. Bane Nor fikk ingen varslinger fra målingssystemene.

Ole Martin Wold

En mann er antatt omkommet etter leirskredet i Levanger. Bane Nor fikk ingen varslinger fra målingssystemene.

En mann er antatt omkommet etter leirskredet i Levanger. Bane Nor fikk ingen varslinger fra målingssystemene.

Ole Martin Wold

Ingen alarmer gikk hos Bane Nor under skred

Nok et godsselskap forlater norsk jernbane.

Nok et godsselskap forlater norsk jernbane.

Ole Palmstrøm

Nok et godsselskap forlater norsk jernbane.

Nok et godsselskap forlater norsk jernbane.

Ole Palmstrøm

BLS Rail er konkurs – skylder på stengt Dovrebane

Denne ulykken endte med en sjåfør død, mens den andre mistet benet. Hastigheten var 33 kilometer i timen.

Denne ulykken endte med en sjåfør død, mens den andre mistet benet. Hastigheten var 33 kilometer i timen.

Staten Havarikommisjon

Denne ulykken endte med en sjåfør død, mens den andre mistet benet. Hastigheten var 33 kilometer i timen.

Denne ulykken endte med en sjåfør død, mens den andre mistet benet. Hastigheten var 33 kilometer i timen.

Staten Havarikommisjon

Bussjåfører dør på jobb: – Kan ikke aksepteres

Mantena er et nordisk industrikonsern med erfaring fra norsk jernbaneindustri.

Mantena er et nordisk industrikonsern med erfaring fra norsk jernbaneindustri.

Emmie Olivia Kristiansen

Mantena er et nordisk industrikonsern med erfaring fra norsk jernbaneindustri.

Mantena er et nordisk industrikonsern med erfaring fra norsk jernbaneindustri.

Emmie Olivia Kristiansen

Mantena har inngått milliardavtale med Norske tog