JavaScript is disabled in your web browser or browser is too old to support JavaScript. Today almost all web pages contain JavaScript, a scripting programming language that runs on visitor's web browser. It makes web pages functional for specific purposes and if disabled for some reason, the content or the functionality of the web page can be limited or unavailable.
Flytoget har siden 2024 hatt tre uavklarte erstatningssaker knyttet til driftsforstyrrelser. Bane Nor har avslått to av dem og ikke besvart den tredje.

Flytoget har siden 2024 hatt tre uavklarte erstatningssaker knyttet til driftsforstyrrelser. Bane Nor har avslått to av dem og ikke besvart den tredje.

Morten Hansen

Flytoget har siden 2024 hatt tre uavklarte erstatningssaker knyttet til driftsforstyrrelser. Bane Nor har avslått to av dem og ikke besvart den tredje.

Flytoget har siden 2024 hatt tre uavklarte erstatningssaker knyttet til driftsforstyrrelser. Bane Nor har avslått to av dem og ikke besvart den tredje.

Morten Hansen

Flytoget klager Bane Nor inn for Jernbanetilsynet

Snøfreseren som ryddet sporet over Finse i 2024. Finse er ifølge Bane Nor en av de mest krevende vinterplassene.

Snøfreseren som ryddet sporet over Finse i 2024. Finse er ifølge Bane Nor en av de mest krevende vinterplassene.

Cornelius Poppe

Snøfreseren som ryddet sporet over Finse i 2024. Finse er ifølge Bane Nor en av de mest krevende vinterplassene.

Snøfreseren som ryddet sporet over Finse i 2024. Finse er ifølge Bane Nor en av de mest krevende vinterplassene.

Cornelius Poppe

Bane Nor lover at de er klare for vinteren

Et tog av type 69 (til høyre) på Oslo S i fjor. Disse skal tas ut av trafikk, men erstatterne kan nå bli ytterligere forsinket. 

Et tog av type 69 (til høyre) på Oslo S i fjor. Disse skal tas ut av trafikk, men erstatterne kan nå bli ytterligere forsinket. 

Beate Oma Dahle

Et tog av type 69 (til høyre) på Oslo S i fjor. Disse skal tas ut av trafikk, men erstatterne kan nå bli ytterligere forsinket. 

Et tog av type 69 (til høyre) på Oslo S i fjor. Disse skal tas ut av trafikk, men erstatterne kan nå bli ytterligere forsinket. 

Beate Oma Dahle

– Togene vi kjører i dag, har for lengst passert sin levetid

Tog som er forsinket eller innstilt har blitt et velkjent syn de siste årene.

Tog som er forsinket eller innstilt har blitt et velkjent syn de siste årene.

Amanda Pedersen Giske / NTB

Tog som er forsinket eller innstilt har blitt et velkjent syn de siste årene.

Tog som er forsinket eller innstilt har blitt et velkjent syn de siste årene.

Amanda Pedersen Giske / NTB

718 årsverk forsvinner i togforsinkelser

GREASE: Smøring av hjulene står på vedlikeholdsplanen til Svein Lien. Trykkluft og smørefett var heldigvis på plass da verkstedet åpnet.

GREASE: Smøring av hjulene står på vedlikeholdsplanen til Svein Lien. Trykkluft og smørefett var heldigvis på plass da verkstedet åpnet.

Morten Hansen

GREASE: Smøring av hjulene står på vedlikeholdsplanen til Svein Lien. Trykkluft og smørefett var heldigvis på plass da verkstedet åpnet.

GREASE: Smøring av hjulene står på vedlikeholdsplanen til Svein Lien. Trykkluft og smørefett var heldigvis på plass da verkstedet åpnet.

Morten Hansen

Bygger nytt togverksted i Bodø

Erle Arnesen har merket at mange er engstelige for hva som skjer med arbeidsplassen

Erle Arnesen har merket at mange er engstelige for hva som skjer med arbeidsplassen

Morten Hansen

Erle Arnesen har merket at mange er engstelige for hva som skjer med arbeidsplassen

Erle Arnesen har merket at mange er engstelige for hva som skjer med arbeidsplassen

Morten Hansen

Erle ble tillitsvalgt under brukollaps og ras

GODT KURS: Fint å gå på kurs med bare ungdommer, mener Elias Morken (f.v.), konduktør SJ Norge, Mari Vorkinn, konduktør SJ Norge, Malin Thomassen, konduktør SJ Norge, Sarah Hadland Andersen, konduktør Go-Ahead og Philip Barghan, verkstedarbeider Go-Ahead.

GODT KURS: Fint å gå på kurs med bare ungdommer, mener Elias Morken (f.v.), konduktør SJ Norge, Mari Vorkinn, konduktør SJ Norge, Malin Thomassen, konduktør SJ Norge, Sarah Hadland Andersen, konduktør Go-Ahead og Philip Barghan, verkstedarbeider Go-Ahead.

Morten Hansen

GODT KURS: Fint å gå på kurs med bare ungdommer, mener Elias Morken (f.v.), konduktør SJ Norge, Mari Vorkinn, konduktør SJ Norge, Malin Thomassen, konduktør SJ Norge, Sarah Hadland Andersen, konduktør Go-Ahead og Philip Barghan, verkstedarbeider Go-Ahead.

GODT KURS: Fint å gå på kurs med bare ungdommer, mener Elias Morken (f.v.), konduktør SJ Norge, Mari Vorkinn, konduktør SJ Norge, Malin Thomassen, konduktør SJ Norge, Sarah Hadland Andersen, konduktør Go-Ahead og Philip Barghan, verkstedarbeider Go-Ahead.

Morten Hansen

Lettere å snakke med noen på samme alder

Elisabeth Steen, leder i LO Stat er klar for politisk verksted.

Elisabeth Steen, leder i LO Stat er klar for politisk verksted.

Ole Palmstrøm

Elisabeth Steen, leder i LO Stat er klar for politisk verksted.

Elisabeth Steen, leder i LO Stat er klar for politisk verksted.

Ole Palmstrøm

200 tillitsvalgte samles på Kartellkonferansen

– Vi kan ikke holde på sånn år etter år, sier Torfinn Håverstad.

– Vi kan ikke holde på sånn år etter år, sier Torfinn Håverstad.

Ole Palmstrøm

– Vi kan ikke holde på sånn år etter år, sier Torfinn Håverstad.

– Vi kan ikke holde på sånn år etter år, sier Torfinn Håverstad.

Ole Palmstrøm

– Vi holder så vidt liv i jernbanen

Regjeringen vil bruke én milliard mer til neste år på drift og vedlikehold av jernbanen.  (Arkivfoto)

Regjeringen vil bruke én milliard mer til neste år på drift og vedlikehold av jernbanen.  (Arkivfoto)

Morten Hansen

Regjeringen vil bruke én milliard mer til neste år på drift og vedlikehold av jernbanen.  (Arkivfoto)

Regjeringen vil bruke én milliard mer til neste år på drift og vedlikehold av jernbanen.  (Arkivfoto)

Morten Hansen

Så mye skal brukes på jernbanen

Togulykken skjedde 22. mars 2024. 

Togulykken skjedde 22. mars 2024. 

Paul S. Amundsen

Togulykken skjedde 22. mars 2024. 

Togulykken skjedde 22. mars 2024. 

Paul S. Amundsen

Togulykken ved Arna stasjon: Hadde nesten ikke bremser